zaterdag 25 januari 2014

Mijn top 10


Ik had wel graag een top 2000 willen maken, maar ik moet toegeven dat mijn leven, hoewel (meestal) leuk, nou ook weer niet ZO interessant is. Dus ik hou het bij een top 10 van de dingen die mijn 2012 memorabel maakten 

10. Mijn zwembad in Nederland. Ik heb er veel te weinig van genoten, dus het staat in deze lijst om de weergoden ervan te overtuigen dat t nou wel eens tijd wordt voor een echte zomer.










9. Asperges plukken in de Umbrische bossen. Ik vond er wel 10 (!!) en kwam een slang tegen.












8. De start van mijn blog en facebookpagina, genaamd La Vita die Monteolivo.
















7. mijn moes- en kruidentuin. Ik moest dankzij de sneeuw in de winter helemaal opnieuw beginnen, maar de oogst was goed.











6. Het maken van mijn eigen wijn.













5. Koken, bakken en nieuwe recepten uitvinden. Zo´n dag als op de foto noem ik Una Giornata della Nonna. 









4. Gastschrijver geworden voor Discovering Umbria en Thinking Nomads.
Klik op de links om mijn artikelen te lezen. Ik hoop nog veel te schrijven.








3. De veel te korte, hete zomer in Umbria. Alleen van de herinnering krijg ik al heimwee. 












2. Olijvenplukken in Umbria. Ik  hoop op veel uitnodigingen voor 2013.

















1. Pio. Geen verder commentaar.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten